09/07/2009

Ogłoszenie parafialne

Zapomniałam napisać w jednym z poprzednich postów o pewnej bardzo ważnej rzeczy... :) Zainwestowałam w piątek nowy aparat, w Nikona D60. Mam nadzieję, że szybko się go nauczę i następne zdjęcia będą lepsze (coraz lepsze) :-) Chodzę po mieście i wypróbowuję różne opcje mojej nowej zabawki. To zupełnie co innego niż kompakt, gdzie jedyną czynnością, której trzeba się nauczyć, jest naciśnięcie jednego przycisku.
Niedługo zmieni się też nagłówek strony, który zdążył mi się już dawno znudzić. Amen.

4 comments:

  1. o jaaaa. nikodem d60 to jest dopiero cacko. ja mam d40, ale też go kocham ;)

    ReplyDelete
  2. mam ten sam aparat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i jestem z niego bardzo zadowolona :D

    ReplyDelete
  3. @Venila: czy ja wieeeem... zastanawiałam się też nad D5000, ale to chyba już wyższa półka dla takiego laika jak ja :-)
    @Marcepanowa: zobaczymy, jak zobaczysz zdjęcia!
    @Miriam: No, ja póki co odkrywam jego możliwości.

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.